NORMA fonds geopend: deadline: 18 januari 2021

Goed nieuws: het NORMA fonds is vandaag geopend voor de eerste aanvraagronde van 2021. Dat betekent dat er weer nieuwe projectplannen kunnen worden ingediend!

Via het NORMA fonds worden muziek-, film-, theater- en andere producties gefinancierd. Na afronding van speciale noodfonds van NORMA, het NORMA Corona Fonds, volgt nu weer een nieuwe ronde van het reguliere NORMA fonds. Het nieuwe NORMA fonds reglement kun je downloaden en via deze pagina is het aanvraagformulier ook beschikbaar. Voor deze eerste ronde van 2021 kun je tot uiterlijk maandag 18 januari 2021 een aanvraag indienen. Vervolgens hoor je binnen acht weken of de aanvraag wordt toegewezen.

Juist in deze onzekere tijd proberen wij zoveel mogelijk initiatieven en projecten van performers te ondersteunen. We begrijpen dat er nog veel onzekerheid is vanwege de coronamaatregelen, maar wij zullen daar zo pragmatisch mogelijk mee omgaan.

Check onze website voor de voorwaarden, eventuele vragen kun je sturen naar:
normafonds@stichtingnorma.nl.