NORMA fonds

Hoe werkt het NORMA fonds?

NORMA vertegenwoordigt niet alleen uitvoerende kunstenaars bij de collectieve exploitatie van hun naburige rechten en belangen. Ook verdeelt zij subsidies onder uitvoerende kunstenaars via het NORMA fonds. Deze subsidies zijn bedoeld voor projecten of activiteiten die direct of indirect de culturele, maatschappelijke en professionele belangen van uitvoerende kunstenaars bevorderen.

Twee aanvraagrondes in 2019

Dit jaar zijn er twee NORMA fonds aanvraagrondes, één in het voorjaar en één in de zomer.

Op maandag 1 juli is de laatste aanvraagronde van dit jaar geopend.  Deze sluit op zondag 1 september.

Meer inhoudelijke informatie over de totstandkoming van de aanvraagrondes in 2019 vind je in dit nieuwsbericht. Een aanvraag indienen kan via deze pagina op onze website, waar ook het NORMA fonds reglement te vinden is.

Indienen eindrapportage

Wanneer jouw project is toegekend, dient uiterlijk drie maanden na de afronding van het project een eindrapportage te zijn ingediend. Het format voor de eindrapportage vind je hier.

NORMA fonds vragen

Heb je vragen over het NORMA fonds? Neem dan contact op met NORMA fonds adviseur Yacine N’diaye via: normafonds@stichtingnorma.nl.

Nieuwsbrief NORMA fonds

Wil je graag op de hoogte worden gehouden van het NORMA fonds?