Werkwijze

Aanmelden en medewerkingen indienen

Om een vergoeding van NORMA te ontvangen dien jij je bij ons aan te melden. Vervolgens kun je medewerkingen indienen (claimen). Belangrijk is dat je zelf bijhoudt waar, wanneer en hoe vaak jouw uitvoering is vertoond of ten gehore gebracht. Daarnaast dien je er rekening mee te houden dat je maximaal drie jaar de tijd hebt om voor een repartitiejaar te claimen.

Wanneer je bij ons bent aangesloten krijg je toegang tot ons digitale portal MyNORMA. In MyNORMA kun je jouw medewerkingen (claims) opgeven. Meer informatie over hoe je dat doet vind je in MyNORMA. Heb je hulp nodig bij het inloggen? Op deze pagina leggen wij uit hoe je (voor de eerste keer) inlogt en hoe je jouw wachtwoord kunt wijzigen.

In MyNORMA vind je middels de helpteksten (de vraagtekens boven de invoervelden) en een Veelgestelde vragen (FAQ) lijst antwoorden op veel van jouw vragen. Ook beschikken wij over instructievideo’s waarin de belangrijkste stappen van het claimproces uitgebreid worden toegelicht. Wanneer je meer informatie wenst adviseren wij je contact op te nemen met onze servicedesk.