Het NORMA Vragenuurtje op 31 maart

Geplaatst op

Op woensdag 31 maart a.s. van 14.00-15.00 uur vindt de eerste online editie van het NORMA Vragenuurtje plaats. Tijdens het Vragenuurtje geven medewerkers van het NORMA repartitie team je uitleg over verschillende onderwerpen en kun je hier vragen over stellen.

De deadline voor het indienen van claims voor programma’s, films en series die zijn uitgezonden/gebruikt in 2018 en/of 2019 op 15 april a.s. komt snel dichterbij. Wanneer je nog vragen hebt of meer wilt weten over het claimproces in MyNORMA, is dit een makkelijke manier om je kennis te vergroten.

Onderwerpen
1. Het MyNORMA portal
2. Het claimproces
3. Claimen per aflevering & claimen per seizoen

Deze leden van het NORMA team zijn aanwezig
– Sebastiaan Peters (medewerker repartitie)
– Vincent Pronk (medewerker repartitie)

Meld je uiterlijk maandag 29 maart aan
Stuur uiterlijk op maandag 29 maart een e-mail met daarin je voor- en achternaam, je NORMA-nummer en eventueel je vraag naar: repartitie@stichtingnorma.nl.
We hebben een maximaal aantal deelnemers, dus meld je z.s.m. aan.
Deelnemers ontvangen uiterlijk op dinsdag 30 maart een e-mail met inlog instructies en een link voor het NORMA Vragenuurtje via online vergaderprogramma Teams.

E-mailadres zichtbaar
Wanneer je deelneemt aan het Vragenuurtje is je e-mailadres ook zichtbaar voor de andere deelnemers. Wil je niet dat jouw persoonlijke e-mailadres zichtbaar is voor anderen? Maak dan een tijdelijk e-mailadres aan via bv. Gmail en geef dit e-mailadres aan ons door.

Maximum aantal deelnemers
Het NORMA vragenuurtje heeft een maximum aantal deelnemers zodat er voldoende ruimte is om vragen te beantwoorden. Aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst geregistreerd. Bij meer aanmeldingen dan plekken zullen we op korte termijn een tweede editie organiseren en nemen we contact met je op indien er geen plek voor je is. Bij dringende vragen adviseren wij je altijd om contact op te nemen met onze servicedesk, wij helpen je graag!

Stel je vraag vooraf
Heb je een vraag over één van de onderwerpen of een andere vraag over het indienen van je claim op een programma, film of serie? Stuur deze mee met je aanmelding zodat we een goed beeld hebben van de behoeften van de deelnemers.

We zien je graag online op woensdag 31 maart om 14.00 uur!

Met vriendelijke groet,
Het NORMA team