Claim nu voor 2016, 2017 én 2018

In het MyNORMA portal kun je nu claimen voor programma’s die op televisie zijn uitgezonden in 2016, 2017 én 2018.

Voor programma’s die de afgelopen drie jaren (2016, 2017 én 2018) zijn uitgezonden op televisie kun je nu claims indienen, alle titels zijn beschikbaar in MyNORMA. Hoe sneller je claims indient, hoe eerder we je ook kunnen uitbetalen.

Claim deadline 2016

Dit najaar sluiten we op 1 oktober gebruiksjaar 2016, waarna we alle claims gaan verwerken voor de afsluitende betaling van dat jaar. Dat betekent dat je voor programma’s uitgezonden in 2016 nog kunt claimen t/m 30 september 2019. Zet die datum vast in je agenda!

Vragen en hulp bij claimen

Voor vragen over claimen via het MyNORMA portal verwijzen we je naar deze pagina op onze website waar je meer informatie vindt over MyNORMA. Daarnaast bieden we ook stap-voor-stap hulp bij het claimproces middels een serie van YouTube instructievideo’s. In het portal zelf wordt ook antwoord gegeven op veelgestelde vragen via de FAQ. Mocht je daar geen antwoord op je vraag vinden, neem dan contact op met onze servicedesk.