Resultaten SoCu gelden enquête

Geplaatst op

In oktober dit jaar heeft de Raad van Rechthebbenden via een online enquête  gevraagd naar de mening van onze aangeslotenen over de besteding van de Sociaal Culturele gelden. De belangrijkste uitkomsten die inmiddels bekend zijn presenteren we je graag.

Het onafhankelijk onderzoeksbureau Team Vier met wie de enquête is opgezet en uitgevoerd heeft de belangrijkste uitkomsten van de enquête op een rij gezet in een overzichtelijke factsheet die we je hier  presenteren. De Raad van Rechthebbenden zal de komende weken gebruiken om nadere invulling te geven aan de voorwaarden voor het goedkeuren van SoCu toekenningen. Er is een kans dat er weer aanvragen in behandelingen worden genomen door het NORMA Fonds, daarover zal voor 1 februari 2019 worden gecommuniceerd.

Indien er behoefte is aan meer toelichting over de resultaten stuur dan een e-mail naar communicatie@stichtingnorma.nl. Heb je een vraag aan de Raad van Rechthebbenden dan kun je een e-mail naar de raad sturen via: rvrh@stichtingnorma.nl.