Meld je nu aan voor de nieuwe ronde: Op de planken

Op 21 juli ging de eerste aflevering van het televisieprogramma Cultuurexplosie presenteert: Op de planken in première. In het programma presenteren makers hun nieuwe muziek, voorstelling of andere culturele uitvoering. We zijn zeer verheugd dat er een nieuwe ronde komt van Op de planken.

Voor deze nieuwe ronde kunnen makers zich aanmelden met hun project. We zijn specifiek op zoek naar projecten die door de coronacrisis stil zijn komen te liggen en projecten die op dit moment moeilijk een speelplek kunnen vinden door overvolle programmering. Aan deze makers en hun projecten wil NORMA met Cultuurexplosie’s Op de planken graag een podium bieden.

Makers kunnen zich aanmelden via het formulier op de website. Lees voor het aanmelden van je project goed de voorwaarden in het reglement. Aanmelden kan tot vrijdag 26 augustus 23.59 uur. De redactie van het programma gaat uit alle aanmeldingen een selectie maken en iedereen hoort uiterlijk in de tweede week van oktober of ze mee kunnen doen aan de opnames.

Het huidige seizoen loopt tot en met 20 oktober. Elke donderdag rond 22.00 uur kun je de nieuwe aflevering zien op NPO Extra. De uitgezonden afleveringen terugkijken op NPO Start.

Mocht je vragen hebben over het aanmelden van je project, stuur dan even een mail naar Robert Zomers via normafonds@stichtingnorma.nl.