Aanmelden Op De Planken - NORMA

Aanmeldingen voor Op de planken zijn op dit moment gesloten.

Voor een nieuwe ronde van Cultuurexplosie presenteert: Op de planken zijn we op zoek naar nieuwe deelnemers. Specifiek zoeken we projecten die door de coronacrisis stil zijn komen te liggen of die moeizaam op gang komen nu veel podia en zalen een overvolle programmering hebben. Heb jij zo’n project? Meld je dan aan via het aanmeldformulier onderaan deze pagina en mogelijk wordt jouw project geselecteerd om mee te doen aan de nieuwe ronde van Op de planken.

Cultuurexplosie presenteert: Op de planken

Het huidige seizoen van Op De Planken is momenteel elke donderdag rond 22.00 uur te zien op NPO Extra en terug te kijken via NPO Start. In elke aflevering staan drie podiumkunstenaars centraal, afkomstig uit de wereld van theater, dans, spoken word en muziek. Naast een registratie van een deel van de voorstelling of het repertoire, praten de kunstenaars openhartig en bevlogen over hun werk, hun passie en de uitdagingen in hun vakgebied.

Lees voor het aanmelden van je project goed de voorwaarden in het reglement.

Aanmeldingen voor Op de planken zijn op dit moment gesloten.

Mocht je vragen hebben over het aanmelden van je project, stuur dan even een mail naar Robert Zomers via normafonds@stichtingnorma.nl.