Aanvragen NORMA fonds nu geopend: deadline 30 juni

Het NORMA fonds is weer open voor reguliere subsidie-aanvragen tot woensdag 30 juni 10.00 uur. Zowel rechtspersonen als individuen kunnen dit keer een aanvraag indienen.

De theaters, concertzalen en andere podia gaan langzaamaan weer open nu de coronamaatregelen stap voor stap worden opgeheven. Dat betekent dat makers eindelijk weer aan het werk kunnen en ook weer baat hebben bij ondersteuning vanuit het NORMA fonds. Heb je een mooi filmwerk, theaterstuk, concertenreeks of andere voorstelling die je wil gaan maken en komend jaar aan het publiek wil tonen? Doe dan nu een aanvraag bij deze tweede reguliere aanvraagronde van het NORMA fonds van 2021.

Aanvragen kan tot woensdag 30 juni 10.00 uur. Informatie over het indienen van een aanvraag kun je hier vinden. Lees voor het indienen van een aanvraag goed de informatie op onze website en ook het reglement voor de voorwaarden die hieraan worden gesteld.

Voor vragen kun je contact opnemen met NORMA fonds-adviseur Robert Zomers via normafonds@stichtingnorma.nl.