Claimdeadline: 1 september 2022

Claimdeadline 2022

NORMA zorgt ervoor dat jij het geld ontvangt waar je recht op hebt op het moment dat jouw bijdragen in programma’s op tijd worden aangemeld via het MyNORMA claimproces. De programma’s die in 2021 zijn uitgezonden of gebruikt, staan klaar in MyNORMA. Zorg dat je op tijd claimt. Wij zullen dan snel jouw vergoeding uitbetalen.

Claimdeadline: 1 september 2022
Claim jouw bijdragen in programma’s die zijn uitgezonden/gebruikt in 2021 vóór 1 september a.s. en wij betalen voor het einde van dit jaar daar nog uit.

Wat gebeurt er als ik na de deadline mijn claims indien?
Wij moeten ons houden aan de wet- en regelgeving, waardoor we verplicht zijn om gelden sneller substantieel uit te keren. Hiervoor zijn wij 100% afhankelijk van de door jullie ingediende claims. Daarover dienen we aan toezichthouders en andere partijen verantwoording af te leggen. We zijn dus genoodzaakt om hier strakker op toe te zien. Na de claimdeadline leiden claims op het gebruik van werken in afgesloten jaren niet meer tot een vergoeding. Mocht je vinden dat je een goede reden hebt waardoor je te laat bent met claimen, dan dien je hierover contact op te nemen met NORMA.

Ga direct naar MyNORMA en claim!