Claimdeadlines 2018 & 2019 verlengd tot 1 mei

De claimdeadline voor gebruiksjaar 2018 en 2019 is met ruim twee weken verlengd. Daarmee verschuift de deadline van 15 april naar 1 mei. Vrijdag 30 april is de laatste dag om je claims voor bijdragen in programma’s die in deze jaren zijn uitgezonden/gebruikt in te dienen via MyNORMA. Zorg ervoor dat je claims op tijd binnen zijn, dan betalen wij het geld z.s.m. uit.

Wij hebben besloten om de deadline voor het claimen van programma’s uit 2018 en 2019 te verlengen vanwege een technisch probleem in MyNORMA waardoor op dit moment slechts één bewijsstuk per claim kan worden geüpload. Onze excuses voor dit ongemak. Wij verwachten dat het eind volgende week wel mogelijk is om meerdere bewijsstukken per claim te uploaden. Meer info over bewijsstukken aanleveren lees je in dit nieuwsbericht.

Claimdeadlines & uitbetaling
– Claim jouw bijdragen in programma’s uit gebruiksjaar 2018 en 2019 vóór 1 mei a.s., dan betalen wij het geld nog deze zomer uit.
– Claim jouw bijdragen in programma’s uit gebruiksjaar 2020 vóór 1 september a.s. en wij betalen voor het einde van dit jaar daar nog voor uit.

Wat gebeurt er als ik na de deadline mijn claims indien?
Dan kunnen we je pas veel later uitbetalen, pas eind 2021 (gebruiksjaar 2018), 2022 (gebruiksjaar 2019) of 2023 (gebruiksjaar 2020).