Vergadering van Aangeslotenen 1 maart: meld je uiterlijk 20 februari aan!

Op maandag 1 maart 2021 van 17.00-19.00 uur zal de jaarlijkse Vergadering van Aangeslotenen (VvA) plaatsvinden. De vergadering zal vanwege de coronamaatregelen digitaal plaatsvinden via het online-vergaderprogramma Zoom. Heb jij je al aangemeld?

Tot uiterlijk zaterdag 20 februari kun je je aanmelden voor de VvA door een e-mail (met daarin je volledige naam en je NORMA-nummer) te sturen naar: communicatie@stichtingnorma.nl.

Tijdens deze VvA wordt er traditioneel teruggeblikt op het afgelopen jaar en vooruitgekeken naar het komende jaar. Deze keer worden er ook verkiezingen gehouden voor een plaats in de Raad van Rechthebbenden. De namen van de kandidaten die zich verkiesbaar hebben gesteld zullen op 10 februari gepubliceerd worden via een nieuwsbericht op onze website.

Mail ons je vraag voor de Q&A

Naast alle zaken waarover we je bijpraten is er ook de gelegenheid om vragen te stellen. Heb je een vraag aan NORMA of aan de Raad van Rechthebbenden? Stuur dan uiterlijk zaterdag 20 februari je vraag, je volledige naam en je NORMA-nummer naar: communicatie@stichtingnorma.nl. Door je vraag vooraf in te sturen kunnen wij je vraag zo goed en volledig mogelijk beantwoorden. Uiteraard is het ook mogelijk tijdens de bijeenkomst je vragen te stellen.

Alle praktische informatie over o.a. hoe je de vergadering bijwoont via Zoom en het volledige programma ontvang je per e-mail als je je hebt aangemeld in de week van 22 februari.