Bereikbaarheid rondom de feestdagen

Tussen Kerst en oud en nieuw is NORMA telefonisch niet bereikbaar. Op maandag 4 januari staat ons team weer helemaal voor je klaar! Uiteraard kan je ons wel blijven mailen; vanaf 4 januari zullen we alle e-mails zo snel mogelijk weer beantwoorden.

We kunnen er niet omheen, 2020 heeft ons allemaal vele nieuwe uitdagingen gegeven door de komst van het coronavirus. De uitvoerende kunstenaars staan bekend om hun tomeloze creativiteit en dit jaar werd dat nog meer van hen gevraagd. Bewonderingswaardige initiatieven in de creatieve sector vulden de hoofden en harten van het publiek. Het duurt langer dan we hadden gehoopt, maar samen kunnen we veel voor elkaar betekenen, laten we dat blijven doen. Een mens kan niet zonder kunst en cultuur en de uitvoerende kunstenaar niet zonder publiek.
NORMA zorgt ervoor dat je geld ontvangt wanneer je werk wordt gebruikt en we geven je graag ruimte om nieuw werk te ontwikkelen via initiatieven als het NORMA Corona Fonds en het NORMA fonds. In 2020 hebben we 12 miljoen euro betaald aan onze rechthebbenden en in totaal voor ruim 1 miljoen euro aan subsidies toegekend aan de mooiste initiatieven. We zetten ons werk onverminderd voort en zijn er voor je als je vragen hebt, ook in 2021 natuurlijk.
Het gehele NORMA-team wenst je, ondanks alle uitdagingen, mooie kerstdagen met je dierbaren en een gezond 2021!