Vacature: Medewerker Repartitie (V/M/X)

door NORMA

NORMA zoekt een MEDEWERKER REPARTITIE (V/M/X), voor 24 à 32 uur per week, die de afdeling kan komen versterken.

Wie zijn wij?

NORMA is dé rechtenorganisatie voor alle uitvoerende kunstenaars; van (stem)acteur tot muzikant en van cabaretier tot danser. NORMA zorgt ervoor dat zij een eerlijke financiële vergoeding krijgen voor het gebruik van hun werk, zowel in Nederland als in het buitenland. De primaire taak van NORMA is het incasseren en verdelen van een aantal zogenoemde collectieve vergoedingen. NORMA lobbyt ook voor betere wetgeving. Wij maken ons elke dag sterk voor een betere wetgeving en voor een goede rechtspositie van uitvoerende kunstenaars.

Wat ga je doen?

Als medewerker repartitie ben je een belangrijke speler als het gaat om de verwerking van speelgegevens van uitvoerende kunstenaars. Deze gegevens van de uitvoerende kunstenaars, die bij ons zijn aangesloten en mogelijk recht hebben op een vergoeding (rechthebbenden), worden verwerkt in ons geautomatiseerde verdeelsysteem. Dit betekent dat jij zorgt dat de programma’s waaraan de uitvoerende kunstenaars hebben meegewerkt (repertoire) en het gebruik van die programma’s door derden, worden verwerkt. Op basis van alle verwerkte gegevens berekent het systeem de verschillende vergoedingen aan rechthebbenden. Het is daarom van belang dat het werk tijdig en nauwgezet gebeurt. Samen met de andere teamleden ben je hiervoor verantwoordelijk.

De werkzaamheden worden verricht binnen de afdeling Repartitie en je rapporteert aan de manager Repartitie.

Enkele specifieke werkzaamheden zijn:

• Matchen en koppelen van gebruiksdata
  • Verrijkt gebruiksdata ten behoeve van matchingoptimalisatie
  • Het controleren en corrigeren van (speel)gegevens in database
  • Zoekt op verzoek ontbrekende programmagegevens
  • Controleren en verwerken van programmagegevens en ingediende claims van rechthebbenden. Orkesten (gegevens orkesten verzamelen ten behoeve van de uitbetaling van het budget thuiskopie audio live klassiek);
  • Het beheren en organiseren van het repartitiearchief

En verder:

• Draag je op een positieve wijze de kernwaarden van de organisatie uit
  • Draag je in algemene zin bij aan de realisatie van de organisatiedoelstellingen
  • Ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit en prestaties van het team en de realisatie van de vastgestelde teamdoelen
  • Vervang en ondersteun je collega’s en realiseert bezetting van het team
  • Lever je de gevraagde informatie
  • Lever je een constructieve bijdrage aan het (team)overleg
  • Kan je goed ordenen en structureren

Functie voorkeuren

• MBO+ / HBO werk- en denkniveau
  • Kennis van operationele, administratieve en financiële processen;
  • Kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook, SharePoint, Teams etc.);
  • Kennis van backoffice systemen
  • Kennis van (inter)nationaal (populair) repertoire;
  • Goede beheersing van de Nederlandse & Engelse taal in woord en geschrift
  • Kennis van en ervaring met de primaire klantprocessen

Je beschikt over enkele specifieke competenties

• Resultaatgericht
  • Nauwkeurig
  • Flexibel en stressbestending

Waarom pas jij bij NORMA?

Je bent enthousiast en proactief, je weet waar je het over hebt en neemt zelf initiatief. Je kan zowel goed zelfstandig werken als in een team en je bent niet bang om soms zonder duidelijke kaders te werken. Je bent iemand die zorgt dat je ook zelf de informatie verzamelt die je nodig hebt om je werk goed te kunnen doen. Daarnaast heb je natuurlijk affiniteit met films, series en muziek.

Herken je jezelf niet in alle punten, maar ben je wel enthousiast? We nodigen je van harte uit te reageren.

Wat bieden wij?

Een afwisselende baan binnen een klein team in een organisatie met een fijne cultuur en informeel werkklimaat. De werkplek is in een bosrijke omgeving in Hilversum, al behoort thuiswerken ook tot de opties. Je krijgt een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband. De functie is voor 24 à 32 uur (in overleg). Salarisindicatie op basis van ervaring: Tussen de € 2.671,50 en € 3.562,01 per maand exclusief vakantiegeld en premie vrij pensioen, op basis van 40 uur. Startdatum in overleg, onze voorkeur is zo snel mogelijk.

Informatie

Klinkt het interessant en wil je meer informatie? Neem dan contact op met Carolien de Boer, Communicatiemanager & HR via c.deboer@stichtingnorma.nl, werkzaam op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Wil je meer informatie over NORMA? Kijk dan op www.stichtingnorma.nl.

Reageren

Reageren kan door een motivatie en cv te sturen, uiterlijk op 14 juni, naar c.deboer@stichtingnorma.nl. We kijken uit naar je sollicitatie!

Iedereen is welkom bij NORMA. Onze organisatie vertegenwoordigt een diverse groep aangeslotenen en wij zien deze diversiteit ook graag terug onder onze medewerkers. We nodigen je daarom van harte uit op deze vacature te reageren.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.