Aanvraagronde NORMA fonds opent 14 maart

door NORMA

Op dinsdag 14 maart opent een nieuwe aanvraagronde van het NORMA fonds.

Heb je een voorstelling die je wil maken of een concertreeks die nog financiering nodig heeft? Klik hier voor de voorwaarden en het indienen van een aanvraag. De deadline voor indienen is 6 april om 23.59 uur. Voor vragen kun je contact opnemen met NORMA fonds-adviseur Robert Zomers via normafonds@stichtingnorma.nl.

Nieuwe gagenorm en begrotingsformat

Mocht je opnieuw een aanvraag indienen, let dan goed op: de gagenorm is gewijzigd naar 120 euro voor repetities en 290 euro voor uitvoeringen.

Voor het indienen van een aanvraag bij het NORMA fonds moet je gebruikmaken van het begrotingsformat. We hebben het begrotingsformat voor deze ronde aangepast om het makkelijker te maken een aanvraag in te dienen. Het format mag worden ingediend als .pdf of Excel-bestand (.xls of xlsx). Mocht je al een begroting hebben in het oude format, dan mag je die gewoon indienen.

Komt deze ronde te vroeg voor je project? Tussen 1 september en 19 september kunnen opnieuw aanvragen worden gedaan.