Nieuwe aanvraagronde NORMA fonds geopend – Deadline 12 december

door admin NORMA

De eerste ronde van het NORMA fonds van 2023 is geopend. Dus heb je een mooi theaterstuk, concertreeks of andere project? Doe dan nu een aanvraag bij het NORMA fonds. Het NORMA fonds kent maximaal 10.000 euro aan een project toe.

De deadline voor deze aanvraagronde van 2022 is maandag 12 december 23.59 uur. Lees voor het indienen van de aanvraag goed het reglement en de tips op onze website. Aanvragers horen uiterlijk acht weken na de deadline of hun aanvraag wordt toegekend of afgewezen.

Lees voor het indienen van je aanvraag goed het reglement door. Heb je vragen over het indienen van een aanvraag? Kijk dan op de pagina veelgestelde vragen. Staat je vraag daar niet bij, neem dan even contact op per mail met Robert Zomers via normafonds@stichtingnorma.nl