Laatste reminder: claim 2018 en 2019 vóór 10 mei

Je hebt nog precies zeven dagen de tijd om claims in te dienen voor de gebruiksjaren van 2018 en 2019. Zorg ervoor dat de claims vóór maandag 10 mei zijn ingediend via de MyNORMA portal.

Dien jouw bijdragen in programma’s die in 2018 en 2019 zijn uitgezonden en/of gebruikt uiterlijk op zondag 9 mei in via het MyNORMA claimproces. Dan zorgen wij ervoor dat vergoedingen voor deze jaren deze zomer nog worden uitbetaald.

Bewijsstuk toevoegen

Zoals in eerdere nieuwsberichten ook vermeld, dienen er bewijsstukken te worden meegeleverd met de claim. In sommige gevallen lukt dat niet met één document en dienen er daarom meerdere documenten te worden geüpload per claim. Wil je meer weten over bewijsstukken aanleveren bij je claim? In dit nieuwsbericht geven we uitleg over welke bewijsstukken geldig zijn en wat je kunt doen als je over geen enkel geldig bewijsstuk beschikt.

Claimdeadline & uitbetaling 2020

Claim jouw bijdragen in programma’s uit gebruiksjaar 2020 vóór 1 september a.s. en wij betalen voor het einde van dit jaar daar nog voor uit.

Heb je vragen of hulp nodig bij het claimen?

Neem dan contact op met onze servicedesk en we helpen je graag verder!