Wijzingsformulier
Houd Norma op de hoogte
Om onze dienstverlening optimaal te houden, is het belangrijk dat we altijd over jouw actuele gegevens beschikken. Je kunt wijzigingen, zoals een nieuw e-mailadres, huisadres, telefoonnummer, btw-nummer of wachtwoord zelf aanbrengen in MyNorma.
Dit doe je door in MyNorma als aangeslotene naar ‘Profiel aanpassen’ te gaan. Als je de gegevens wil aanpassen voor iemand die je vertegenwoordigt, klik je op ‘Profiel’ in de linker balk.
Hoe dien je overige wijzigingen in?
- Formulier invullen: Download het wijzigingsformulier en vul het volledig in. Vergeet niet de datum en jouw handtekening toe te voegen.
- Verzenden
- Per e-mail: sla het ingevulde en ondertekende formulier op als pdf en stuur het naar servicedesk@stichtingnorma.nl.
- Per post: als digitaal verzenden niet mogelijk is, kun je het geprinte en ondertekende formulier sturen naar:
Norma
Antwoordnummer 11340
1230 VB LOOSDRECHT
Belangrijke aandachtspunten:
- Aanmelding: bij een nieuwe aanmelding accepteert Norma alleen formulieren die als pdf zijn verzonden, inclusief handtekening, datum van ondertekening en een kopie van een geldig identiteitsbewijs of paspoort.
- Ben je belastingplichtig in Nederland? Dan zijn wij wettelijk verplicht je burgerservicenummer (BSN) te registreren. Zorg er daarom voor dat je een identiteitsdocument meestuurt waarop je BSN duidelijk zichtbaar is. Heb je geen Nederlands identiteitsdocument, maar wél een BSN? Stuur dan een officieel document mee waarop jouw BSN vermeld staat.
Als jouw gegevens in MyNorma up-to-date zijn, kan Norma je beter van dienst zijn en ervoor zorgen dat je geen belangrijke informatie mist.