Klachten en geschillen 

Norma spant zich in om haar taken goed uit te voeren. Mocht je commentaar hebben op (het ontbreken van) een uitbetaling van vergoedingen of een verzoek willen indienen om administratieve fouten te laten corrigeren, kun je dit melden bij de servicedesk van Norma. 

Klachten kun je indienen via klachten@stichtingnorma.nl . De juridische afdeling neemt jouw klacht in behandeling. 

Mocht je er na het indienen van een klacht niet uitkomen met Norma, dan kun je een geschilprocedure starten. Norma heeft een onafhankelijke geschillencommissie.
Geschillen kunnen worden ingediend per e-mail via: geschillencommissie@stichtingnorma.nl.

Aan het starten van een geschil zijn kosten verbonden. Lees de voorwaarden voor meer informatie. 

De Geschillencommissie van Norma bestaat uit: 

Douwe Linders 

Caroline de Bruijn 

Ewoud Zeldenrust 

 


Commentaren- klachten- geschillenregeling NORMA

Onze regeling om commentaren-, klachten-, en geschillen in te dienen kun je hier downloaden.

Download

Reglement Geschillencommissie Rechthebbenden

Het reglement Geschillencommissie kun je hier downloaden.

Download