Speellijst

Medewerkingen indienen via een speellijst

In de zomer van 2017 zullen we het uitzendjaar 2014 afsluiten. Claims voor 2014 kunt u digitaal indienen via MyNORMA. De deadline voor het indienen van claims voor uitzendjaar 2014 is 1 juli 2017.
Tot 1 oktober 2016 kon u claimen voor het jaar 2013, de deadline hiervoor is inmiddels verstreken en u kunt geen claims voor 2013 meer indienen.

Op deze pagina maken wij bekend wanneer u digitaal via uw MyNORMA account claims voor het jaar 2015 kunt indienen.
Het is onze intentie om in het najaar van 2017 de uitzendgegevens van 2015 beschikbaar te hebben in MyNORMA. Indien u uw claims voor dit uitzendjaar eerder wilt indienen dan wanneer ze digitaal in MyNORMA beschikbaar zijn, dan kan dat met onderstaande te downloaden speellijsten. Echter, deze speellijsten worden tegelijkertijd verwerkt met de digitaal geclaimde medewerkingen in MyNORMA. De betaling zal voor zowel de op speellijsten ingediende claims, als voor de digitaal ingediende claims op hetzelfde moment plaatsvinden.

Luisterboeken en hoorspelen
Voor luisterboeken en hoorspelen kunt u claimen middels de hieronder te downloaden speellijst. Digitaal claimen via MyNORMA is voor deze categorie niet mogelijk.

Wij kunnen alleen ondertekende speellijsten in behandeling nemen. Daarvoor dient u de speellijst uit te printen en met de hand te ondertekenen. U kunt vervolgens een gescande kopie of duidelijke foto e-mailen naar info@stichtingnorma.nl.