Speellijst

Medewerkingen indienen via een speellijst

Tot 1 juli 2017 was het mogelijk om medewerkingen (claimsWerken (zoals film- of muziekwerken) waarin u een rol heeft vertolkt die u bij NORMA kunt opgeven.) in te dienen voor repartitiejaar 2014 via de MyNORMA portal of een speellijst.  Daarmee is het jaar 2014 nu afgesloten. Op dit moment kan er in MyNORMA tijdelijk niet geclaimd worden omdat we werken aan een nieuwe portal. Wel kunt u te allen tijde uw eigen persoonlijke gegevens updaten via MyNORMA.

Onder meer op deze pagina maken wij bekend wanneer u digitaal via uw MyNORMA account weer claims voor het jaar 2015 kunt indienen. Indien u hier niet mee kunt wachten bestaat de mogelijkheid om de -tijdelijke- nieuwe digitale speellijst voor uitzendjaar 2015 aan te vragen via: info@stichtingnorma.nl. Claims voor het uitzendjaar 2016 en 2017 verzoeken wij u nog even te bewaren tot de nieuwe MyNORMA portal over een aantal maanden in gebruik is genomen.