Speellijst

Medewerkingen indienen via een speellijst

Tot 1 juli 2017 was het mogelijk om medewerkingen (claimsWerken (zoals film- of muziekwerken) waarin u een rol heeft vertolkt die u bij NORMA kunt opgeven.) in te dienen voor uitzendjaar 2014 via de MyNORMA portal of een speellijst, daarmee is het jaar 2014 nu afgesloten. Op dit moment kan er in MyNORMA tijdelijk niet geclaimd worden omdat we werken aan een nieuwe portal. Wel kunt u te allen tijde uw eigen persoonlijke gegevens updaten via MyNORMA.

Op deze pagina maken wij bekend wanneer u digitaal via uw MyNORMA account weer claims voor het jaar 2015 kunt indienen. Indien u hier niet mee kunt wachten bestaat de mogelijkheid om per e-mail een nieuwe digitale speellijst aan te vragen voor uitzendjaar 2015. Echter, deze speellijsten worden tegelijkertijd verwerkt met de digitaal geclaimde medewerkingen in MyNORMA. De betaling zal voor zowel de op speellijsten ingediende claims, als voor de digitaal ingediende claims op hetzelfde moment plaatsvinden.

Luisterboeken en hoorspelen
Voor luisterboeken en hoorspelen kunt u claimen middels de hieronder te downloaden speellijst. Digitaal claimen via MyNORMA is voor deze categorie niet mogelijk.

Wij kunnen alleen met een handtekening ondertekende speellijsten in behandeling nemen. Daarvoor dient u de speellijst uit te printen en handmatig te ondertekenen. U kunt vervolgens een gescande kopie of duidelijke, scherpe foto e-mailen naar info@stichtingnorma.nl.