NORMA's iTunes dienst

The Source neemt NORMA’s iTunes-dienst over

Sinds 2007 biedt NORMA de mogelijkheid aan ‘eigen beheer artiesten’ om hun muziek via iTunes (en later Apple Music) aan te bieden. Al enige tijd waren wij op zoek naar mogelijkheden om de dienst voor je uit te breiden, zodat jouw muziek ook via andere platforms aangeboden kan worden. Sinds juli 2018 is NORMA’s iTunes dienst overgenomen door The Source. Deze professionele aanbieder geeft naast iTunes ook ingang tot andere platforms (zoals Spotify en Deezer) en kan daarmee invulling geven aan de gewenste dienstverlening.

NORMA neemt daarom geen nieuwe iTunes-aangeslotenen meer aan. Onze bestaande iTunes aangeslotenen zijn persoonlijk geïnformeerd over de overname door The Source die de uitvoering van het bestaande contract tegen exact dezelfde voorwaarden en revenueshare (jouw deel van de opbrengsten) op zich neemt.

Muziek aanleveren

Ten aanzien van de uitvoering van je huidige contract kun je muziek per e-mail op dezelfde manier blijven aanleveren, zoals je gewend bent. Het e-mailadres voor aanlevering is: content@the-source.eu. Je dient een nieuw content-aanmeldformulier te gebruiken, welke hier is te downloaden. Vragen over content die al online staat, kunnen naar hetzelfde bovenstaande adres.

Voor meer informatie verwijzen wij je naar dit nieuwsbericht. Algemene vragen kun je ook stellen aan The Source via: labels@the-source.eu.