Claim voor 2014 & update uw gegevens

Het repartitiejaar 2014 wordt dit jaar afgesloten, het is daarom belangrijk dat u tijdig uw werken uit 2014 digitaal claimt. Daarnaast hebben wij voor het doen van een betaling uw actuele gegevens nodig. Controleer deze gegevens en pas ze zelf aan via uw MyNORMA account.

In het jaar 2017 sluiten we het repartitiejaar 2014 af. Wij raden u aan om tijdig digitaal te claimen via uw MyNORMA account zodat u geen last heeft van last minute claim-stress wanneer de deadline in zicht komt. Claim dus nog vóór de zomer werken uit het jaar 2014. Zo geeft u ons de tijd om alle claims tijdig te verwerken en gaat u straks een claim-vrije zomer in. Een win-winsituatie dus voor iedereen.

Via MyNORMA kunt u ook zelf uw persoonsgegevens en financiële gegevens (zoals uw rekeningnummer) aanpassen, voor het up-to-date houden van deze gegevens bent u zelf verantwoordelijk. Kijk daarom deze gegevens regelmatig na om ervoor te zorgen dat wanneer wij een betaling doen wij over de juiste gegevens beschikken.