Zomer Betaling vertraagd

De eerder aangekondigde Zomer Betaling is tot onze spijt vertraagd i.v.m. enkele technische problemen. Het gaat om de betaling over de gebruiksjaren 2015, 2016 en 2017 die vergoedingen omvat voor Thuiskopie Video (TKV), Leenrecht Video (LRV) en Televisie-uitzendingen (TVU).

De afgelopen maanden zijn we druk bezig geweest met het op orde brengen van onze data (gegevens van zowel aangesloten performers als producties). Bij het doorvoeren van deze correcties om de datakwaliteit te verbeteren zijn er technische problemen aan het licht gekomen. Deze problemen dienen we eerst te verhelpen om u een betrouwbare betaling te kunnen garanderen.

We realiseren ons dat dit erg vervelend is voor u en dat u een betaling had verwacht. We verzekeren u dat we er hard aan werken om zo snel mogelijk tot de geplande betaling over te gaan. Wanneer de betaling gedaan is zullen we u hiervan op de hoogte stellen via de nieuwsberichten op deze website en het MyNORMA portal.