Thuiskopie audio, Leenrecht audio en Achtergrondmuziek betaling oktober 2018

De NORMA Thuiskopie audio, Leenrecht audio en Achtergrondmuziek betaling van oktober heeft weer plaatsgevonden.

De betaling heeft deze keer betrekking het vergoedingsrecht Thuiskopie audio, Leenrecht audio en Achtergrondmuziek voor de gebruiksjaren 2013 t/m 2017.

Wanneer je vandaag of morgen een betaling ontvangt, krijg je van ons een dezer dagen per post een brief + specificatie met meer informatie. Indien je geen vergoeding én geen bericht per post ontvangt heb je bij deze betaalronde geen recht op een vergoeding en is dit nieuwsbericht niet op je van toepassing.

Ter aanvulling: deze betaling (over de rechtensoorten Thuiskopie audio, Leenrecht audio en Achtergrondmuziek) staat los van de vertraagde Zomerbetaling. De Zomerbetaling betreft namelijk de rechtensoorten Thuiskopie Video, Leenrecht Video en Televisie-uitzendingen. Wij werken er hard aan om zo spoedig mogelijk tot deze betaling over te gaan.