Online informatiebijeenkomst op maandag 30 november

Op maandag 30 november om 17.00 uur houden we een online informatiebijeenkomst voor onze aangeslotenen. We praten je bij en je kunt vragen inzenden die we tijdens de bijeenkomst zullen beantwoorden.

We leven op dit moment in een bizarre tijd. Minister-president Rutte sprak in zijn eerste toespraak op televisie in maart over de grootste crisis in vredestijd en wij denken dat bijna iedereen dat ook zo ervaart. In onze creatieve sector is de chaos groot en zijn de zorgen over werk in inkomen torenhoog. Ontreddering, dat zien we overal. Paniek, dat ook. Maar we zien ook veerkracht en moed. We vragen ons allemaal af hoe de toekomst eruit zal zien en welke rol we daarin te spelen hebben.

De rol die NORMA kan spelen verandert niet. We gaan onverminderd door met het innen van rechtengelden om die aan jullie, onze aangeslotenen en rechthebbenden, op een snelle, integere en transparante manier uit te betalen. Dat doen ook wij allemaal voornamelijk vanuit huis. Ons nieuwe kantoor in Amsterdam-Zuidoost wordt minimaal bemensd. Maar we zitten alles behalve stil. Waar we allemaal mee bezig zijn, daarover willen wij (de Raad van Rechthebbenden en het NORMA team) jullie bijpraten tijdens de online informatiebijeenkomst.

Live optreden: Tessa Rose Jackson

Tijdens deze NORMA informatiebijeenkomst speelt Tessa Rose Jackson een nieuwe track. Tessa Rose is één van de winnaars van de NORMA Pitch 2019. Wij zijn heel blij dat we in een tijd dat er op de meeste podia geen optredens plaats kunnen vinden, je toch kunnen laten genieten van live muziek.

Agenda online informatiebijeenkomst

1. Terugblik 2020 & vooruitblik 2021
2. Samenstelling Raad van Rechthebbenden en informatie over de zetelverkiezing 2021
3. NORMA Corona Fonds
4. Live optreden Tessa Rose Jackson
5. Q&A

Aanmelden

Je kunt je tot uiterlijk 23 november aanmelden voor de online informatiebijeenkomst door een e-mail (met daarin je volledige naam en je NORMA-nummer) te sturen naar:
communicatie@stichtingnorma.nl.
In de loop van de week van 23 november ontvang je een e-mail met praktische informatie en een link die je toegang geeft tot de online informatiebijeenkomst op maandag 30 november om 17.00 uur.

Stuur je vraag in voor de Q&A

Naast alle zaken waarover we je willen bijpraten is er ook de gelegenheid om vragen te stellen. Heb je een vraag aan NORMA of aan de Raad van Rechthebbenden? Stuur dan vóór maandag 23 november een e-mail met je vraag, je volledige naam en je NORMA-nummer naar: communicatie@stichtingnorma.nl.
Door je vraag vooraf in te sturen kunnen wij je vraag zo goed en volledig mogelijk beantwoorden.

We zien je graag op maandag 30 november om 17.00 uur!

Met vriendelijke groet,
De Raad van Rechthebbenden & het NORMA team