Novemberbetaling verschuift

De betaling die gepland stond voor eind november verschuift door nieuwe technische problemen naar december.

Voor het einde van dit jaar hebben we nog twee betalingen gepland. Oorspronkelijk zouden deze betalingen plaatsvinden voor het einde van november en voor het einde van december. We bevonden ons begin deze week in het uitvoeringsproces van de novemberbetaling toen zich nieuwe problemen voordeden. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het verhelpen van de technische problemen om je een betrouwbare betaling te kunnen garanderen.

We realiseren ons dat dit erg vervelend is, zeker omdat er zich eerder dit jaar ook technische problemen voordeden waardoor je langer op je betaling moest wachten. Die betaling heeft inmiddels plaatsgevonden en ook voor de novemberbetaling geldt dat we er alles aan doen om deze zo spoedig mogelijk te laten plaatsvinden. Wanneer de betaling alsnog heeft plaatsgevonden is zullen we je hiervan op de hoogte stellen via de nieuwsberichten op deze website en het MyNORMA portal.

Onze excuses voor het ongemak.