NORMA verhuist op 1 juni naar nieuw kantoor

NORMA verhuist per 1 juni 2020 van kantoorlocatie in Amsterdam Oost naar Amsterdam Zuidoost.

Ons nieuwe kantoor- en postadres is vanaf maandag 1 juni:
NORMA
Hessenbergweg 109
1101 BS Amsterdam
T: +31 (0)20 6 27 27 98
E: info@stichtingnorma.nl

Ons telefoonnummer en alle e-mail adressen blijven hetzelfde, alleen is het tijdelijk niet mogelijk om ons rechtstreeks te bellen. Vanwege de corona-maatregelen werkt het NORMA team sinds 16 maart vanaf huis en waarschijnlijk blijft dat nog enige tijd het geval. Onze servicedesk is van ma t/m vr tussen 9:00-17:30 uur bereikbaar via e-mail (info@stichtingnorma.nl) en je kunt ons per e-mail ook een terugbelverzoek sturen, dan belt een van onze servicedeskmedewerkers je z.s.m. terug. Achter de schermen werken we aan een oplossing om de servicedesk telefonisch weer rechtstreeks bereikbaar te maken.

IT verhuizing 20 mei
Op woensdag 20 mei vindt de verhuizing van onze IT-omgeving plaats; in principe blijven we gewoon bereikbaar: e-mails worden ontvangen en verstuurd, de website is bereikbaar, net als MyNORMA. Mocht er onverhoopt toch iets zijn dat niet werkt, dan is dat hoogstwaarschijnlijk gevolg van deze verhuizing: we vragen hiervoor je begrip en zorgen er uiteraard voor dat alles zo snel mogelijk weer in de lucht is.