Nieuw MyNORMA portal

NORMA start begin 2018  met de bouw van het nieuwe MyNORMA portal dat het huidige portal binnenkort zal vervangen.

Na de oplevering van het nieuwe verdeelsysteem is nu ook het startsein gegeven voor de ontwikkeling van het nieuwe MyNORMA portal. Bij de ontwikkeling van dit portal staat gebruiksvriendelijkheid voorop. Het vernieuwde MyNORMA wordt in de eerste helft van 2018 in gebruik genomen. Het claimproces zal voortaan volledig digitaal gaan plaatsvinden. Dat stelt ons onder meer in staat om claims sneller te verwerken. In het nieuwe portal kan straks geclaimd worden vanaf het repartitiejaar 2015. In het oude portal konden claims ingediend worden tot en met het, inmiddels afgesloten, repartitiejaar 2014.

Update uw e-mail adres

Ook een voordeel van het nieuwe portal is dat het de mogelijkheid biedt om zelf nieuwe wachtwoorden te genereren. In het huidige portal kon enkel via NORMA een nieuw wachtwoord worden aangevraagd, met alle nadelen van dien. Dat is straks verleden tijd. Het is dan wel van belang dat we altijd in het bezit zijn van uw meest actuele e-mail adres. Daarom doen we nu al een oproep via dit bericht om nog in het huidige portal uw e-mail adres te updaten. Op deze manier kunnen we u altijd op de hoogte brengen van betalingen en ander belangrijk nieuws van NORMA.