Kom dit najaar naar Rock Your Business!

GRAP, Muzikantendag en Popronde hebben de handen ineengeslagen en presenteren dit najaar een gloednieuwe reeks Rock Your Business middagen tijdens de Popronde. Op zaterdag 14 oktober is de eerste editie in Den Haag, op zaterdag 11 november vindt de tweede landelijke Rock Your Business plaats in Deventer en op zaterdag 18 november is de derde editie in Oss. Muzikanten kunnen zich tijdens Rock Your Business laten informeren en ontdekken, door middel van panels, flitscolleges en het befaamde Demospreekuur. Rock Your Business wordt mogelijk gemaakt door Buma & NORMA en georganiseerd door GRAP.

Laat je informeren en ontdekken

Rock Your Business is het kleine broertje van de Muzikantendag en vooral bekend als avond in de Melkweg en Concerto in Amsterdam, waarbij interviews, paneldiscussies en demo luistersessies georganiseerd worden voor ambitieuze muzikanten. Rock Your Business wordt georganiseerd in samenwerking met de Melkweg en gaat dit najaar voor het eerst het land in met een uitgebreid programma.

Demospreekuur

Rock Your Business is een belangrijke ontmoetingsplek voor ambitieuze muzikanten en de muziekindustrie. Muzikanten kunnen hier hun demo pitchen bij professionals uit de muziekindustrie, in de hoop ontdekt te worden, of nog beter: door te breken. Tijdens het Demospreekuur krijgen artiesten feedback op hun opnames van vertegenwoordigers van onder andere DWDD, Agents After All, NPO 3FM, Popronde, NPO FunX, MassiveMusic, BMG Talpa Music, 3VOOR12, Universal Music, Friendly Fire, Pinguin Radio, Caroline Benelux, The Missing Sync en Radar Agency.

Panels en flitscolleges

Naast de demospreekuren, is er een divers aanbod aan leerzame panels en flitscolleges tijdens Rock Your Business. Met masterclasses en flitscolleges van vooraanstaande artiesten en experts uit de muziekindustrie geeft Rock Your Business bezoekers extra bagage mee in de ontwikkeling van hun muzikale ambities. Op zakelijk vlak leren artiesten meer over onder andere social media, het krijgen van boekingen, hoe door te breken, je muziek onder reclame of film, hoe je op de radio kan komen, het inkomen van de muzikant en de voor- en nadelen van een platendeal. De dag wordt afgesloten met een demopanel waarin alle sprekers vertegenwoordigd zijn.

Voor in de agenda

Rock Your Business I 12:00-18:00 I Entree: €10,-, maar NORMA en Buma aangeslotenen/leden krijgen gratis toegang, meld je wel even aan.

Zaterdag 14 oktober: Den Haag I Koorenhuis I Prinsegracht 27

Zaterdag 11 november: Deventer (locatie volgt)

Zaterdag 18 november: Oss (locatie volgt)

Kaartverkoop

Ben je aangeslotene of lid van NORMA of Buma? Dan krijg je gratis toegang voor 2 personen! Meld je aan via bumastemra.nl of stichtingnorma.nl.
Wanneer je niet bij NORMA of Buma bent aangesloten kun je tickets bestellen voor €10,- per stuk vanaf donderdag 31 augustus via ticketmaster.

Over Rock Your Business

Rock Your Business wordt mogelijk gemaakt door Buma & NORMA en georganiseerd door GRAP en Muzikantendag, met medewerking van Melkweg, Popronde, HPC en De Groene Engel.