Klanttevredenheidsonderzoek

Wij zijn benieuwd naar jouw mening over onze dienstverlening en daarom houden we een Klanttevredenheidsonderzoek onder al onze aangeslotenen.

Als rechtenorganisatie zijn we er om jouw creatieve inspanningen te beschermen en ervoor te zorgen dat je een eerlijke financiële vergoeding krijgt voor het gebruik van je werk.
We streven ernaar dit op de best mogelijke en meest klantvriendelijke manier te doen, maar we willen ook graag weten wat er nog beter kan. Daarvoor is de inbreng van onze aangeslotenen essentieel en vragen we graag naar jouw mening in ons Klanttevredenheidsonderzoek.

Hoe kan ik meedoen?

Aangeslotenen ontvangen een e-mail van communicatie@stichtingnorma.nl (met als onderwerp: NORMA Klanttevredenheidsonderzoek)  met daarin een link waarmee ze online een vragenlijst kunnen invullen. We werken voor dit Klanttevredenheidsonderzoek samen met onafhankelijk marktonderzoeksbureau Team Vier, met wie we eerder dit jaar ook een onderzoek hebben gedaan naar de besteding van de Sociaal Culturele gelden. Met de resultaten van het Klanttevredenheidsonderzoek zullen we op basis van de verbeterpunten een verbeterplan opstellen dat we in 2019 uitrollen.

Deelnemen aan het onderzoek kan tot en met zondag 20 januari 2019.

Hartelijk dank vast voor je medewerking!