iTunes service NORMA in nieuwe handen

Sinds 2007 biedt NORMA de mogelijkheid aan ‘eigen beheer artiesten’ om hun muziek via iTunes (en later Apple Music) aan te bieden. Al enige tijd zijn wij op zoek naar mogelijkheden om de dienst voor u uit te breiden, zodat  muziek onze iTunes-aangeslotenen ook via andere platforms (zoals Spotify en Deezer) aangeboden kan worden.

NORMA heeft in The Source een professionele aanbieder gevonden die ingang heeft tot die andere platforms en daarmee invulling kan geven aan de gewenste uitbreiding van de dienstverlening.  Vorige week hebben we met The Source een intentieverklaring getekend over de overname van onze  iTunes-dienst door The Source per 1 juli 2018. Alle muziek blijft beschikbaar op iTunes en Apple Music en de rankings blijven gewaarborgd. Daarnaast kunnen de gebruikers vanaf dat moment hun muziek ook via alle andere streamingplatforms (zoals Spotify) aanbieden, via het digitale portal van The Source.

Wij zullen u de komende weken op de hoogte houden van de ontwikkelingen en u samen met The Source over de verdere details informeren. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, dan kunt u hiervoor contact opnemen via itunes@stichtingnorma.nl.