Fijne feestdagen & een mooi 2018 gewenst!

NORMA en al haar medewerkers wensen alle aangeslotenen en relaties fijne feestdagen, een goede afsluiting van 2017 en een mooi 2018 toe!

We hopen dat 2018 een even mooi jaar wordt en nog onvervulde wensen in vervulling zullen gaan. Wij danken u voor uw geduld en vertrouwen in NORMA. Het jaar 2017 was voor NORMA een jaar van veranderingen, met verbeteringen en vernieuwingen, maar ook met hobbels en vertragingen. Het bouwen van een nieuw verdeelsysteem kost tijd, soms meer dan je aanvankelijk hoopt. Ook het afsluiten van het huidige verdeelsysteem bleek complexer dan gedacht. Daardoor verschoof de geplande afsluiting van repartitiejaar 2014 naar december. Maar de eerste betaling met het nieuwe verdeelsysteem is eind december een feit én daarmee is het startsein gegeven voor een nieuw NORMA tijdperk. Zorgvuldigheid stond bij al deze processen voorop en met diezelfde zorgvuldigheid en toewijding zullen wij u ook in 2018 weer met veel plezier van dienst zijn!