Enquête besteding SoCu gelden: doe mee!

Grijp deze kans om je stem te laten horen als aangeslotene over de besteding van NORMA’s Sociaal Culturele gelden met de enquête hierover opgezet door de Raad van Rechthebbenden.

Stichting NORMA verzorgt de incasso en verdeling van de naburige rechten van uitvoerende kunstenaars. Per 1 januari 2018 heeft NORMA een nieuwe structuur. Eén van de veranderingen is de aanstelling van de Raad van Rechthebbenden, een vertegenwoordiging van alle bij NORMA aangesloten uitvoerende kunstenaars. Deze Raad is verantwoordelijk voor de besteding van Sociaal Culturele (kortweg SoCu) gelden, bijvoorbeeld via het NORMA fonds. De Raad wil graag peilen hoe jij denkt over de besteding van deze gelden.

Hoe kan ik mijn mening geven?

We vragen je om in deze online enquête aan te geven wat jij belangrijke onderwerpen vindt bij besteding van de SoCu gelden door een waardering te geven aan 5 categorieën.
Het invullen van de vragen zal je maximaal 3 minuten kosten.
De enquête is anoniem en de resultaten worden dan ook geheel anoniem verwerkt.
Je kunt de enquête tot en met zondag 14 oktober invullen.

Wat doen jullie met de resultaten?

De resultaten uit de enquête worden meegenomen bij de te maken keuzes over de besteding van de Sociaal Culturele gelden. Uiteraard delen wij de resultaten met je.

Vergadering van Aangeslotenen: 5 november 2018

Op maandag 5 november vanaf 17:00 organiseert de Raad van Rechthebbenden de Vergadering van aangeslotenen waarin we je o.a. over de resultaten van de enquête informeren en verder toelichten wat dit jou gaat brengen.
Noteer deze datum alvast in je agenda, de officiële uitnodiging volgt spoedig.

Alvast bedankt voor je medewerking!

Met vriendelijke groet,

NORMA’s Raad van Rechthebbenden