Deadline uitzendjaar 2014, claim vóór 1 juli 2017 & update uw gegevens

Het uitzendjaar 2014 wordt dit jaar eerder afgesloten dan gebruikelijk. De deadline voor het indienen van claims voor uitzendjaar 2014 is 1 juli 2017.

Dat houdt in dat claims voor 2014 nog tot en met vrijdag 30 juni kunnen worden ingediend. Over de ingediende claims van uitzendjaar 2014 ontvangt u dit jaar niet in december uw uitbetaling, maar al in de zomer van 2017.

Heeft u nog niet (volledig) voor uitzendjaar 2014 geclaimd? Dan vragen wij u dit zo spoedig mogelijk alsnog te doen. Claims voor 2014 die wij na 1 juli ontvangen kunnen niet meegenomen worden in de zomer uitbetaling van 2017.

Hoe kunt u claimen?

Claims voor uitzendjaar 2014 kunt u op de gebruikelijke wijze indienen via de digitale portal MyNORMA. Via MyNORMA kunt u inloggen op uw MyNORMA-account met de inlognaam (dat is uw 6-cijferige NORMA nummer van de aangeslotene) en uw wachtwoord. Het NORMA nummer staat op de exploitatieovereenkomst van de NORMA-aangeslotene. Als u het NORMA nummer niet kunt achterhalen kunt u op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur bellen met 020 627 27 98 om dit op te vragen. Uw NORMA nummer kunt u enkel telefonisch opvragen.
Weet u niet meer wat het wachtwoord is of is het wachtwoord verlopen? Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar: info@stichtingnorma.nl of te bellen, vermeld daarbij ook het NORMA nummer. Wij verstrekken u dan een nieuw wachtwoord per email.

Heeft u hulp nodig bij het claimen via de MyNORMA portal? Neem dan ook contact met ons op, wij helpen u graag.

Update uw gegevens

Wanneer wij gaan uitbetalen is het van belang dat wij over de meest actuele persoonsgegevens en financiële gegevens van de NORMA-aangeslotene beschikken. Voor het up-to-date houden van deze gegevens bent u zelf verantwoordelijk. Controleer deze gegevens ook voor 1 juli 2017 en pas ze zelf aan via het MyNORMA account.