Controleer uw e-mail adres in MyNORMA

Het is voor ons belangrijk dat we over uw meest actuele e-mail adres beschikken wanneer we u over betalingen en andere zaken willen berichten. Daarom roepen we u op om vóór maandag 15 januari 2018 uw persoonlijke gegevens te controleren en wanneer nodig te updaten.

Nieuw MyNORMA portal

Ons nieuwe verdeelsysteem is inmiddels in gebruik genomen. Daar hoort ook een nieuw MyNORMA portal bij dat het huidige MyNORMA over een aantal maanden zal vervangen. Voor de ingebruikname van het nieuwe MyNORMA én om u te kunnen berichten over o.a. betalingen is het belangrijk dat we over uw meest recente e-mail adres beschikken.

Controleer uw e-mailadres

Controleer daarom nu uw e-mail adres in uw persoonlijke MyNORMA-account. Klopt het e-mail adres? Prima. Is het e-mail adres verouderd?  Pas het dan vóór maandag 15 januari a.s. zelf aan in uw MyNORMA account.

Hoe werkt dat?

Log in op uw MyNORMA account via https://mynorma.nl/ met uw inlognaam (het 6-cijferdige NORMA nummer) en uw wachtwoord. Ga naar het tabblad ‘Uw gegevens’ en klik op de knop ‘Wijzig’ om het e-mail adres aan te passen. Werkt of weet u uw wachtwoord niet meer, mail ons dan via info@stichtingnorma.nl, vermeld uw NORMA-nummer en vraag een nieuw wachtwoord aan.