Claim-deadline 2017 verlengd naar 15 juli

Heb je al geclaimd voor producties die in gebruiksjaar 2017 zijn uitgezonden? We hebben de oorspronkelijke deadline van 1 juli naar 15 juli a.s. verlengd. Zorg ervoor dat  alle claims uiterlijk dinsdag 14 juli bij ons binnen zijn.

We merken dat er massaal geclaimd wordt voor producties die in 2017 zijn uitgezonden. Om iedereen nog voldoende tijd te geven om 2017 claims in te dienen gaan we in deze eindsprint de deadline eenmalig verruimen.
De deadline voor gebruiksjaar 2017 verlengen we met twee weken van 1 juli naar 15 juli aanstaande. Je hebt dus nog tot en met dinsdag 14 juli om je claims voor in 2017 uitgezonden producties in te dienen via je persoonlijke MyNORMA-account. Maak gebruik van deze tijd om alles bij ons aan te melden zodat je de vergoedingen opbouwt waar je recht op hebt!

Bekijk ‘Deze claims vragen uw aandacht’

Check via de menu-optie Claims in MyNORMA of er nog claims zijn die je aandacht vragen. Het kan voorkomen dat wij bij het verwerken van door jou ingediende claims nog vragen voor je hebben voordat we ze definitief kunnen verwerken. Vergeet dit niet te controleren en indien nodig de claims aan te passen.

Uiteraard kun je ook voor gebruiksjaren 2018 en 2019 claimen, dus voor producties die in deze jaren zijn uitgezonden. Dien je claims over 2018 en 2019 zo snel mogelijk in en ontvang een eerste voorschot van jouw vergoeding bij de eerstvolgende uitbetaling.