Claim deadline audiovisueel 2015: 15 november 2018

Aan het einde van kalenderjaar 2018 sluiten we het gebruiksjaar 2015 af voor audiovisuele producties. Dat betekent dat je voor 2015 nog audiovisuele claims kunt indienen tot en met uiterlijk donderdag 15 november 2018.

Zoals ieder jaar sluiten we aan het einde van het jaar een gebruiksjaar (het jaar waarin je werk is gebruikt/uitgezonden) af. Dit jaar sluiten we 2015 af voor audiovisuele producties. De deadline voor het indienen van claims is op 15 november 2018, alle claims die op of vóór die datum binnen zijn kunnen we verwerken. Goedgekeurde claims gaan mee in de afsluitende betaling over 2015.

Voor vragen over claimen via het MyNORMA portal verwijzen we je naar deze pagina op onze website waar je meer informatie vindt over MyNORMA. Daarnaast bieden we ook stap-voor-stap hulp bij het claimproces middels een serie van YouTube instructievideo’s. In het portal zelf wordt ook antwoord gegeven op veelgestelde vragen via de FAQ. Mocht je daar geen antwoord op je vraag vinden, neem dan contact op met onze servicedesk.