Betaling repartitiejaar 2014 vertraagd

De betaling van repartitiejaar 2014 die we voor deze zomer hadden gepland is vertraagd. Wij bevinden ons in de afrondende fase voor de uitbetaling en doen ons best om de betaling alsnog zo spoedig mogelijk plaats te laten vinden.

Aangeslotenen hadden tot 1 juli 2017 de mogelijkheid om te claimen voor repartitiejaar 2014. Daar is massaal gehoor aan gegeven. De reden dat de oorspronkelijke planning niet haalbaar blijkt heeft te maken met afsluiten van het verdeelsysteem. Met de geplande betaling sluiten we namelijk niet alleen het repartitiejaar 2014 af, maar ook ons huidige verdeelsysteem. We stappen daarmee definitief over op een nieuw verdeelsysteem, waarover we eerder al berichtten in dit nieuwsbericht. De afsluiting van het huidige verdeelsysteem blijkt meer tijd te kosten dan verwacht. Hierdoor is de betaling voor eind september niet haalbaar, maar keren we zo snel mogelijk daarna de vergoedingen uit.