Nieuws

Bereikbaarheid NORMA i.v.m. corona-maatregelen

Geplaatst op

In vervolg op het eerder geplaatste bericht op 13 maart over het coronavirus en de maatregelen die wij samen nemen, willen we jullie aanvullend informeren over onder meer onze bereikbaarheid.

Voor de gezondheid van onze medewerkers én medemens volgen wij de striktere maatregelen van de regering op. Ook onze medewerkers zullen de komende tijd, in ieder geval van maandag 16 maart tot en met maandag 6 april, thuiswerken. Dit heeft gevolgen voor onze bereikbaarheid die we hier verder toelichten.

Uiteraard streven wij ernaar onze dienstverlening zo optimaal mogelijk te houden en zullen we jullie vragen blijven beantwoorden en claims blijven verwerken, zodat geplande betalingen gewoon plaats kunnen vinden. De thuiswerkmaatregel betekent echter wel dat onze telefonische servicedesk niet bemand is en ons kantoor gesloten.
We verzoeken jullie daarom je vragen te mailen naar info@stichtingnorma.nl. We zullen deze e-mails zo veel en zo snel mogelijk beantwoorden en als het nodig is, bellen we je terug (vermeld het telefoonnummer waarop je te bereiken bent graag in de e-mail).
Wij begrijpen dat dit ook voor jullie gevolgen heeft, maar hopen op jullie begrip tijdens deze bijzondere omstandigheden.

Zoals vermeld in de nieuwsbrief van begin maart, kan er nog geclaimd worden voor uitzendjaar 2017 (tot en met 30 juni a.s.) alsook voor de jaren 2018 en 2019. Dit blijft onverminderd van kracht, want MyNORMA werkt zoals jullie van ons gewend zijn en de geplande betalingen zullen doorgaan.