Vacature: Bestuurssecretaris NORMA

NORMA zoekt een bestuurssecretaris (m/v/x) met relevante ervaring. NORMA onderkent de kracht van diversiteit op basis van geslacht, etniciteit, maatschappelijke achtergrond en leeftijd.

De belangrijkste taak van de bestuurssecretaris is het adviseren en ondersteunen van de Raad van Toezicht, de Repartitie en SoCu-commissie (R&SC) & het bestuur van NORMA. Klik hier voor de uitgebreide profielschets.

NORMA is een collectieve beheersorganisatie voor uitvoerende kunstenaars (acteurs, muzikanten, stemacteurs, dansers, etc.). NORMA zet zich in ter bescherming van de naburige rechten van uitvoerende kunstenaars en zorgt ervoor dat zij een eerlijke financiële vergoeding ontvangen voor het gebruik van hun producties in binnen- en buitenland. Daarbij zijn de volgende missie, visie en kernwaarden geformuleerd.

Missie

De bescherming van de uitvoerende kunstenaar door de kracht van het collectief, zodat hij optimaal de vruchten van zijn creatieve prestaties kan blijven plukken.

• Iedere uitvoerende kunstenaar wil zich graag bij NORMA aansluiten.
  • NORMA is een organisatie die streeft naar operationele uitmuntendheid.
  • NORMA zorgt in goede samenwerking met haar partners voor maximalisering van collectieve vergoedingen door middel van lobby en onderhandeling.
  • NORMA verdeelt rechtvaardig en evenwichtig.

Kernwaarden

Integer, toegankelijk, betrokken en toekomstgericht.

Solliciteren naar de functie

De functie is voor 32 uur (in overleg). Marktconform salaris afhankelijk van opleiding & ervaring.
Je motivatie met cv zien we graag tegemoet! Deze kun je via deze link versturen. Doe dit voor maandag 25 juli 2022. Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Jan Ootes: jan@joogles.nl / 06-47422360.

Klik hier voor de profielschets.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.